Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Okna wybrane, idziemy dalej..

Data dodania: 2011-11-26
wyślij wiadomość

Już się zdecydowałam na okna. :) W sumie mój wybór mnie nie zaskoczył, bo od samego początku był to mój nr 1. ;)
Zwycięzcą konkursu "Okno w Lawendowym-domku" jest:

Vetrex - Alphaline 90 PLUS
- VEKA, system 6-cio komorowy 90mm,
- U=0,7 z ciepłochronną, stalową ramką,
- KOLOR:
*DÓŁ: dąb bagienny  dwustronny,
*GÓRA: zewnątrz - dąb bagienny, wewnątrz - sosna górska.

Dostaliśmy dobrą cenę, montaż dopiero na początku stycznia, ale to nic. Najważniejsze, że już będziemy zamawiać w tym tygodniu. :))) Okna mogłyby być szybiej, ale ze względu na mój wymysł dwóch kolorów niestety się nie uda..
Od samego początku zależało nam na NAJLEPSZYCH oknach, wiadomo tak jak każdemu. ;) Uważamy, że te parametry są świetne i już.
Na OKNOPLAST się zawiodłam. Wmówiono mi, że niemożlwością jest zrobienie okien w dwóch kolorach! Jedynie mogą mi zrobić z zewnątrz dęba, a od środka białe. Pani upierała się, że białe do połaciowych w kolorze sosny będą pasować. A jak powiedziałam, że nie ma takiej opcji,, namawiała mnie na.. zmianę koloru połaciowych na dęba. :o Szkoda gadać. Okna zbliżone do siebie parametrami, jednokolorowe z ceną z kosmosu. Jak dla mnie ta firma to porażka.. Choć pan przy mierzeniu był niezwykle miły. 
Od razu z montażem okien będą montowane rolety. Jeeee! :)
Na zimę chyba dajemy sobie spokój. Elektryka chyba już wybraliśmy. Nasz "miastowy" i chyba zostaniemy przy nim. Rzeczowo na temat. Nie ma ceny za punkt, a ogólnie za cały dom z wyszczególnieniem w umowie: tv, net, alarm, kable hm.. o czymś zapomniałam? :)
Może elektrykę będziemy robić, a może nie. To wszystko zależy od tego czy w końcu wymyślimy końcowy wygląd wnętrz. :) Jakoś się nam nie spieszy.. Może wiosna nas obudzi i pobudzi do działania? ;)
Na dniach wybieramy się do jednej z firm zlecić wykonanie projektu kuchni. Mam nadzieję, że będę zadowolona, bo trudno wtrafić w mój gust.. :/ Wie nawet o tym nasza projektanka ogrodu. Ja lubię proste, klasyczne, ładne rzeczy. Nie lubię dziwnych dodatków, udziwnień i krzyków mody. A czasami ludzie ze mną rozmawiający chcą mnie uszczęśliwiać na siłę.. Eh.. No, ale się rozpisałam..

Dziękuję za opinie i wpisy poniżej. :) Miło mi, że podczytujecie co u nas. ;)

Może wkleję zdjęcie naszedo dachu. Przez trzy dni dekarzy nie było, bo dach w szpitalu przeciekał i musieli naprawiać. Wiadomo są ważne i ważniejsze sprawy. Niech spokojnie naprawią i wracają. Ufam im w 100% dlatego śpię spokojnie nawet wtedy, gdy ich na budowie nie ma. :))
 

Dach:
mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

A tak wygląda rynna z bliska:
mojabudowa.pl - blog budowlany

 

 

8Komentarze
Data dodania: 2011-11-27 08:43:02
czesc
Wszystko bardzo ladnie, daszek jak sie patrzy, jeszcze kilka dni i bedzie calkiem zakryty. Zycze powodzenia i bede podladal postepy, pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-27 09:30:25
Na szybko sprawdziłem opinie o firmie Vetrex, no i same pozytywy, na profilach Veka, super parametry - wszystko to, na czym mi zależało i pozwoliłem sobie wysłać zapytanie o ofertę, mają filię w Lublinie więc kto wie. Sorry że po was tak "małpuję", ale macie trafione wybory.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-27 12:11:45
okna
Wszystko jest do wykonania tylko zależy od techniki.To co dla innych jest regułą dla Oknoplastu może być nie do zaakceptowania.Zaznaczam że nie jestem za tą firmą choc wybrałem Vekę ale w innym wykonaniu.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-27 13:37:42
dabrowka - mam nadzieję, że masz rację i dach niedługo będzie gotowy. :) Pozdrawiam :) lawendamaxi - nie ma sprawy. Czasami dobrze u kogoś podpatrzeć. ;) jarecki71 - piszesz, że dla niektórych coś jest do nie zaakceptowania. OK. Tylko dlaczego od przyszłego roku, ponoć, i oni mają ruszyć z produkcją okien w dwóch kolorach? Zostałam poinformowana przez panią z Oknoplastu o takim fakcie. Jeżeli czegoś nie akceptują - w porządku. Tylko, że tu nie o to widocznie chodzi, bo też zaczynają produkować to samo, tylko z opóźnieniem, o wcale nie lepszych parametrach, na vece, a cena? Szkoda gadać. No, ale ile ludzi, tyle opinii. Ja nie zdecydowałam się na Oknoplast i nie żaluję swojej decyzji ani w 1%.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-27 13:58:04
okna
Witam! Super domek, my tez jesteśmy na etapie wyboru okien i narazie wygrywa Oknoplast stąd moje pytanko, jak cenowo wyszły Wam te okna z obu firm?
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-28 16:03:17
U mnie tez wygrały okna VEKA. Tylko myślałem o profilu 5-cio komorowym, ale o tym jeszcze pomyślę :-) Kolor obustronny złoty dąb :-)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-28 16:06:08
A tak wogóle to wszystko dobrze u Was po tych wichurach? Podobno u Was i w pomorskim najmocniej wiało :-(
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-28 23:40:00
daszek fajnie się już prezentuje.... a okna tez takie wybrałam :)))) tylko nasze są orzechowe :)
odpowiedz

Okna - oficjalny casting rozpoczęty

Data dodania: 2011-11-24
wyślij wiadomość

Poczytałam, zastanowiłam się i poprosiłam 4 panów o zmierzenie otworów okiennych i zrobienie wyceny okien. W grę wchodzi kilka opcji:

1. OKNOPLAST - profil Platinium Evolution2 
Profil 6-komorowy, 3-szybowy
mojabudowa.pl - blog budowlany
 

2. OKNOPLAST - Thermic 90
Profil 6-komorowy, 3-szybowy
mojabudowa.pl - blog budowlany
 

3. Alphaline 90
6-komorowe, 3-szybowe
mojabudowa.pl - blog budowlany
4. Salamader - w tym przypadku firma ma mi jakiś profil zaproponować. Powiedziałam jakie mam wymagania i mają coś pod nie dopasować.

Najlepiej rozmawiało mi się z panem z Oknoplastu. I pewnie bez zastanowienie wzięłabym Thermic90, ale.. ale pan powiedział,  że NIE MA MOŻLIWOŚCI zrobienia okien w dwóch kolorach. To znaczy z zewnątrz jakiś i od środka inny. Powiedział, że istnieje tylko opcja z zewnątrz kolor od środka białe.. Pan z Alphaline powiedział, że nie da się tak zrobić (choć dwóch innych panów powiedziało, że nie będzie z tym porblemu). No i nie wiem kto miał rację, bo chcę jak najlepsze energooszczędne okno, w dobrej cenie w dwóch kolorach całą górę ze wzgędu na sosnowe połaciówki. Z zewnatrz zdecydowałam się na dąb bagienny. No chyba że, chyba że antracyt do mnie przemówi, ale od środka wtedy w kolorze innym zrobimy - jaśniejszym.
Rozmawiałam z panem od rolet. Jesteśmy umówieni na montaż w tym samym dniu co okna. Muszę tylko wybrać okna. Spowolniliśmy nieco ze wszystkim. Po pierwsze chciałam się wyluzować i nieco odpocząć, a po drugoe DACH.
Panowie robią bardz dokładnie, co chwię czegoś brakuje więc i pieniążki lecą. Nie żałuję ani grosza włożonego w te materiały, bo śpię spokojnie. Pan Wojtek i pan Krzysiek to super ludzie i super fachowcy. Dzięki temu, że robili dach u kuzyna i teściów znaleźli czas by jeszcze nas "wcisnąć" w swój grafik. Uff.. Jak widzę tego wcześniejszego wykonawcę naszego to ręce mi opadają..

Zastanawiam się co jest  w powietrzu, bo mimo, że północ to moja córeczka siedzi ze mną i ogląda "farmę" w TV. :o Czas chyba zrobić tysięczną próbę położenia jej i przy okazji siebie spać..

Dobranoc..


 

10Komentarze
Data dodania: 2011-11-24 00:14:59
O oknach to ja już myślę od 3 miesięcy i się nie mogę zdecydować, ale na prowadzeniu są okna VEKA.
odpowiedz
galatea  
Data dodania: 2011-11-24 05:28:22
ja jak szukałam okien i brałam pod uwagę pcv to najbardziej podobały mi się avante - były najładniej wykończone ;-)
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-24 10:06:09
Salamander stanowczo odradzam! Ja ze swoich jestem bardzo zadowolona,ale to bardzo.Moi znajomi kupili Drutex i są przepiękne.Sporo jest możliwości w tym temacie.Powodzenia!
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-24 13:46:57
I tu jest pytanie,jak tu wybrac dobre okna ??Poczytam u Ciebie, to sie sama dowiem:))pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-24 18:54:12
re rynny
To z chęcią bym zobaczył te Wasze rynny. Więc poczekam na foty ;-) I co z tą dachówką? Długo czekaliście?
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-24 19:01:55
re dachówka
To jeszcze dobrze, że w miarę dokładnie podadzą. Bo ja musiałem wcześniej zamówić bez dokładnej ilości brakujących dachówek. A i tak już długo czekam :-(
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-24 23:15:26
ja mam ten alphaline 90 z Veki na razie fajne się prezentują... a na użytkowanie takie codzienne trzeba poczekać....
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-25 09:10:17
Mamy ten sam dylemat, czekam na wyceny od Jezierskiego, Eurocolor, Veka, podzielę się wrażeniami.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-26 23:08:36
My właśnie zakupilśmy okna w zeszłym tygodniu i nam najbardziej pasował Oknoplast Thermic:)my stawiamy na energooszczędność, ciekawa jestem jaki padnie u Was wybór, pozdrawiam!
odpowiedz
lusilu  
Data dodania: 2011-11-26 23:32:22
Dobrze że ten wybór już za nami.:) Ponieważ braliśmy okna drewniane - się już produkują. Będą pod koniec grudnia. Życzę najlepszego wyvboru!:)))
odpowiedz

Ciągniemy się, ciągniemy..

Data dodania: 2011-11-11
wyślij wiadomość

Robią dach, czyli dzień za dniem leci. Garaż wiadomo, skończony. Dowieziono rynny, które tylko czekają na zamontowanie. Jak już niżej pisałam, zdecydowaliśmy się na blachę taką samą jak rynny. W sumie z wielu powodów, ale dwa przodujące to: 1. brak czasu na szukanie czegoś innego, 2. brak weny na szukanie czegoś innego.
Na domu odbywa się ostatnie przybijanie łat i powoli panowie zaczynają kłaść dachówkę. Haki też już czekają na rynny.
Stoimy na razie z oknami. Powód? Chcę jeszcze przynajmniej jednej wyceny, ale ciągle zapominam zadzwonić i poprosić panów o przyjechanie i pomierzenie sobie wszystkiego. Za mało mi zależy? Nie wiem. Obiecuję sobie, że zrobię to w poniedziałek. Choć z drugiej strony po co mają przyjeżdżać skoro ja nie wiem czy na pewno chcę orzecha? A może jednak dąb bagienny? Zwątpiłam nawet w to, co było od początku we mnie ustalone i postanowione..
Na pewnoe elektryki nie będziemy kłaść w zimie, bo.. nie wiemy co i jak. Ciągle się zastanawiamy nad projektantami. Nie wiem, nie wiem.. Najbardziej to szkoda mi na to pieniędzy. Wolałabym je sobie przeznaczyć na coś innego. A jak nie to jak my to ogarniemy skoro nie wiemy co chcemy? Eh.. już nie wspomnę o rozrysowaniu elektrykowi oświetlenia czy gniazdek, ha ha ha. ZABAWNE. Najchętniej zamknęłabym dom i poczekała na wiosnę. Może z przyjściem wiosny obudzą się we mnie nowe siły witalne, a zapał do działania wróci?
Przeglądam Wasze blogi i z podziwem czytam i przeglądam zdjęcia z postępu prac. Żyjecie tym. Ja jakoś oddaliłam się.. Dobrze, że już chociaż wiem, jakie mniej więcej chcę płytki do łazienki - to już wiele. ;) Choć może i to się zmienić, skoro nawet kolor okien przestał być pewniakiem. Ok, ok kończę już smęcić i wrzucę kilka aktualnych zdjęć.

..DOBRANOC..

I fotorelacja:
mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

Trochę ze środka:
mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

I rynny:
mojabudowa.pl - blog budowlany
 

 

9Komentarze
chlebus  
Data dodania: 2011-11-11 23:33:05
Gorsze dni zawsze mogą przyjść...a dom wygląda coraz lepiej i widać, że teraz ekipy porządne....Jeszcze trochę i nie będziecie stresować się deszczami, to doda Ci sporo otuchy. Co do podejmowania różnych decyzji to my podczas budowy robimy tak; zastanawiamy się nad czymś intensywnie kilka dni, potem wiążąca decyzja i nigdy staramy się nie wracać do sprawy. Nie ma na to czasu. Aha; elektryka to stosunkowo prosta sprawa, trzeba mieć tylko ogólny zarys tego jak będzie wyglądało wnętrze domu a resztę się dopasuje. Pozdrawiamy serdecznie i trzymamy kciuki.
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-11 23:49:14
No to dach lada moment będzie na ukończeniu...Ciężki wybór z tymi oknami,to zależy co planujesz...U nas mamy okna w kolorze dębu bagiennego.To bardzo ładny i neutralny kolor.Orzech też jest piękny,ale trochę zobowiązuje.Musisz przemyśleć czy kolor obustronny,jeśli tak,to jakie planujesz wnętrze czy elewację.W pracowni projektowej polecali biel,dąb bag. i antracyt,najbardziej neutralne wśród kolorów.Przy wszelkiego rodzaju odcieniach miodowych trzeba troszkę dostosować mebelki.Powodzenia.Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-12 06:50:08
No to zdążycie bankowo, co do twoich wątpliwości - daj sobie trochę czasu, przez długie zimowe wieczory zaplanujecie sobie wygląd wnętrza domku, zaplanujecie oświetlenie i wtedy z elektrykiem można rozmawiać, wy swoje, on coś podpowie, i coś może z tego będzie (ja mam taką nadzieję w naszym przypadku, bo jak widzę plany u innych to masakra - nic z tego nie kumam). Co do okien to pewnie że mieć jak najwięcej wycen, ale na pewno macie swojego "faworyta" i na niego się zdecydujcie, żeby potem nie żałować. DOMEK WYGLĄDA ŚWIETNIE.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-12 09:06:14
Coraz piękniej się robi u Was :-) Widzę że mamy takie same dylematy :-) Ja wycen okien mam chyba ponad 10. Nie wiem dokładnie bo już się w tym pogubiłem :-) I też nie mogę się zdecydować. Już myślę o nich 3 miesiące. Jednak tak na 95% padnie na VEKA kolor złoty dąb :-] Elektryki też się mega boję, bo to już wszystko trzeba wiedzieć. To mnie najbardziej denerwuje, hehehe. Stoją same mury z dachem, a ja mam wiedzieć gdzie będzie lampa, gniazdko, gdzie będę ładował komórkę ;-))))) To chyba najgorszy i wymagający największego pomyślunku etap :-( A z wiosną nadejdą nowe siły, nowe pomysły i pewnie już w lutym nie będziesz mogła się doczekać kiedy zaczniecie działać :-D
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-12 22:28:05
-chlebni-lawenda-b * Dziękuję za pocieszenie. Dziś już nieco lepiej.. A co do ekipy masz rację - PORZĄDNA. Nie mogę nic złego powiedzieć. NIC a NIC. lenka * Dziękuję za podpowiedź z kolorami. Na pewno wezmę to pod uwagę. :) lawendamaxi * Czekam na te długie zimowe wieczory. ;) A wraz z nimi na wenę twórczą. :) ciesielczaki *Racja to najbardziej wymagający etap. Z drugiej strony sobie myślę, że jak każdy przez to przeszedł to i my damy radę. ;)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-15 22:29:59
coraz ładniej się robi... a takie dylematy to kazdy z nas miał i ma... i pewnie jeszcze nie raz będziemy miec....
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-16 22:02:25
Głowa do góry, prawdziwe dylematy dopiero przed Tobą :D Ja aż się boję wyboru glazury, terakoty, oświetlenia aż niechce mi się nawet teraz myśleć. Na szczęście zamknęliśmy już budowę i przez zimę mogę spokojnie pomyśleć co i jak dalej:)) Powodzenia
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-17 21:11:00
Domek robi sie coraz sliczniejszy:) Chcielibysmy być na tym samym etapie co Ty i miec takie zmartwienia. Uwierz mi, ze owiele cieżej jest ogladac jak rosną Wasze domki i samemu odliczac miesiace do rozpoczecia budowy na wlasnej dzialce. Szczerze zamienilibysmy sie z Toba bardzo chętnie:) Życzymy powodzenia w dalszej budowie:)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-20 13:35:41
beatka19734 - Racja. :) Jak jedne odejdą - przychodzą drugie i koło się zamyka. :) lawendahalinow - Co do terakoty, mebli itd. może to śmieszne, ale mam wszystko już rozrysowane i powybierane. Wiem jakie i z jakiej firmy chcę kafle, panele itd. Najgorzej to dla mnie ta elektryka C.O i reszta nstalacji, tynków itd. Dla mnie to czarna magia.. naszalawendamarzen - Wiesz wszyscy to przechodziliśmy. Mam na myśli obserwowanie domów, gdy czeka się na pozwolenie na budowę, kredyt czy uzbieranie własnych środków. Ja bym się co prawda nie zamieniła z Wami, ale i Wam zleci ten czas oczekiwań i będziecie mieć coraz tonowe dylematy. A co problem to coraz gorszy. ;)
odpowiedz

Obróbki blacharskie - POMOCY!!!

Data dodania: 2011-11-04
wyślij wiadomość

Mam do Was takie pytanie. Jak wcześniej wspomniałam mamy rynny tytan cynkowe VM w kolorze. Czy blachę na obróbki blacharskie możemy zamówić jakąkolwiek? Tzn. interesuje mnie to czy też musi być z tytan cynku? Dzisiaj jak hurtowania wyliczyła nam cenę za mb to oko mi zaczęło latać. No i pan się UPIERA, że musimy wziąć tytan cynk. No, ale innej możliwości wzięcia blachy w graficie nie ma? Wcześniej wycena blachy na 1,5tys. a teraz? Teraz na ponad 5.000. :/ Eh..
 Te 1,5tys. to za zwykłą blachę, a teraz pan się upiera przy tej. No już sama nie wiem.. Nie, że chcemy na wszystkim oszczędzać, no ale jak nie musimy kupować tak drogiej rzeczy to chcemy dać sobie spokój..
Jak to było u Was? Proszę poradźcie..

7Komentarze
Data dodania: 2011-11-04 22:32:44
no niestety nie pomogę my mamy rynny stalowe brązowe i blachy w tym samym kolorze... dobrej nocki...
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-04 22:35:39
beatka19734 My też chcemy w kolorze podobnym, bo nieco rynny będą jaśniejsze od dachówki, a chcemy kosze itd. dobrać jednak do niej.
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-04 22:51:10
Może wybierzcie coś podobnego,też będzie dobrze.Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-05 17:52:22
Kupcie blachę aluminiową w kolorze grafit my taką mamy na obróbkach balkonów ,nie rdzewieje a będzie tańsza.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-10 18:56:37
re wakacje
Hehehe, wcale byś nie wyglądała jak wieloryb bo pewnie tak jak u mnie większość byś zostawiła w egipskiej kanalizacji :-DDDDD Dach prawie skończony, jeszcze dzisiaj dodam foty. A do co blachy to rynny też mamy tytan cynk, a blacha na obróbkę jest hmm taka czarna :-) hehehe, odpowiedziałem jak blondynka hehehe. Chyba to jakaś zwykła blacha powlekana.
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-10 19:10:23
Dziękuję za odpowiedzi, ale jednak zdecydowaliśmy się na blachę tytan cynk w tym samym kolorze co rynna. Na razie nie wiem jak to będzie wyglądało, bo na razie wiszą "tylko" haki. ;) W poniedziałek jednak już będą mocowane rynny i kłądziona dachówka. :D ciesielczaki - no nie ma jak "klątwa Faraona" ;)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-10 22:49:35
re kolor desek
Dokładnie, bardziej wpada w mahoń niestety :-( Jak przyjdą okna to zobaczymy jak to będzie ze sobą pasowało. Kurde ciężko jest trafić z tymi lakierobejcami :-( Może jakbyśmy wzięli dąb to byłby lepszy, a nie jakiś tam tik. Oby tylko dało się to przemalować i żeby ten ciemniejszy kolor dał się wogóle przykryć :-)
odpowiedz

Dachy, dachy, dachy..

Data dodania: 2011-11-03
wyślij wiadomość

Robocizna dachów idzie pełną parą. Garaż już skończony, a dom jak na razie zadeskowany i zafoliowany. Jesteśmy zadowoleni z firmy. Spać spokojnie możemy, zero problemów. W każdym temacie możemy się dogadać. Poleciłabym firmę bez problemu w 100%. :)
 

Pełne deskowanie domu:

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

 

I folia:
mojabudowa.pl - blog budowlany
 

Oraz garaż:
mojabudowa.pl - blog budowlany
 

mojabudowa.pl - blog budowlany

Jak na razie nie planujemy nic dalej, bo nadal u rodziców siedzimy. Malutka się rozchorowała, a co "lepsze" psiak chyba chciał jej dorównać i też chory. :o Cisza, spokój, grzeczni przez te choroby ciągle śpią. :o A tak? To przez pół dnia się ganiają i Mała dokucza psiakowi łatając go, czy ciągle ciągnąc za uszy, ogon. No, nie mamy si,ę kiedy nudzić. ;)
Rynny mają dotrzeć na początku przyszłego tygodnia, bo nieco za późno wziąłam się za ich zamawianie. No, ale ważne, że i bez tego panowie dają radę.
Okna. Hm.. już mamy wybraną firmę, ale wymyśleliśmy sobie, że 4 okna chcemy w szybie weneckiej i się jeszcze zastanawiamy nad tym. Mamy rolety, no ale w dzień korzystać raczej nie będziemy.
Powinniśmy zacząć rozglądać za elektrykiem, ale średnio możemy to zrobić, bo nawet nie wiemy gdzie co chcemy mieć więc elektryki nie da się zaplanować i rozrysować. Wiemy jednak, żę podłogówkę robimy w całym domu. Myśleliśmy o opcji pół na pół, ale wydało nam się to bez sensu. No i na pewno pompa. Ofert mamy kilka. Musimy się tylko zdecydować na firmę. Jakoś przez ten 'urlop' budowalny nie mam energii na załatwianie tego wszystkiego. Chyba po powrocie od nowa będę musiała się "wbić" w temat. ;)

5Komentarze
Data dodania: 2011-11-03 09:06:36
No, no postępy że ho ho, i jeszcze raz potwierdza się reguła, że dobra ekipa = mniejszy stres + zadowolenie z budowy, co daje :) :) :) :) i tego wam życzę.
odpowiedz
lenka01  
Data dodania: 2011-11-03 10:13:40
Starają się chłopaki.Pięknieje domek z dnia na dzień.Pozdrawiam!
odpowiedz
chlebus  
Data dodania: 2011-11-03 20:59:08
elektryka
Musicie z kimś doświadczonym pochodzić po domu żeby Wam doradził. Z pokojami nie ma większego problemu, ale salon i kuchnia to większy problem. To samo wbrew pozorom dotyczy.....oświetlenia na zewnątrz. My mieliśmy projektantki i opracowały nam niemal cały dół na podwójnych przełącznikach schodowych. Wygląda, że będzie praktycznie. Jak chcecie to na maila możemy Wam podesłać projekt elektryki i parę wizualizacji. Pozdr
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-03 21:10:07
lawendamaxi - Masz rację. Dobra ekipa to normalny, spokojny sen.. lenka - Starają się, starają. Jestem w ciągłym kontakcie telefoniczym i wszystko wiem na bieżąco. :) -chlebni-lawenda-b - Dziękujemy za podpowiedź. Jeżeli to nie problem to poprosimy o podesłanie pomocnych wizji. Na pewno pomogą nam na coś wpaść.. :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-11-04 21:54:39
no postępy super dachóweczka fajnie się prezentuje...
odpowiedz
lawendowy-domek
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 82347
Komentarzy: 278
Obserwują: 29
On-line: 9
Wpisów: 52 Galeria zdjęć: 109
Projekt LAWENDA B
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Zachodniopomorskie
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2014 czerwiec
2014 luty
2012 październik
2012 lipiec
2012 luty
2011 grudzień
2011 listopad
2011 październik
2011 wrzesień
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2011 maj
2011 kwiecień
2011 marzec